.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
زن جوان وقتی یک روسری قرمز رنگ و عروسک دخترانه در خودروی همسرش پیدا کرد برای طلاق به دادگاه خانواده رفت. طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
زن جوان وقتی یک روسری قرمز رنگ و عروسک دخترانه در خودروی همسرش پیدا کرد برای طلاق به دادگاه خانواده رفت.(ادامه)
سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای را تشریح کرد. شناسایی باندهای سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌های فحشا و فساد
سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای را تشریح کرد.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
این تست شخصیت شناسی تاریخی و باستانی راز‌هایی از شما برملا میکند که خودتان هم نمیدانستید. تاریخ تولد حقایق جالب و عجیبی درباره‌تان فاش می‌کند
این تست شخصیت شناسی تاریخی و باستانی راز‌هایی از شما برملا میکند که خودتان هم نمیدانستید.(ادامه)
رئیس‌جمهور فرانسه معتقد است که اوکراین احتمالا در میدان نبرد به‌زودی شکست خواهد خورد. ماکرون سقوط اوکراین را قریب‌الوقوع می‌داند
رئیس‌جمهور فرانسه معتقد است که اوکراین احتمالا در میدان نبرد به‌زودی شکست خواهد خورد.(ادامه)
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود آن چیزی که می‌تواند شیرینی مجلس جدید را نابود کند، سخنان اختلاف‌انگیز، دعوا راه انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند است / نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ مجلس خبرگان در انتخاب خود، هیچگاه از اصول ثابت جمهوری اسلامی غفلت نکند(خبر)
تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است/ نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور تلخ نشود/ نباید اجازه بدهیم پرچمداری مقابله با استکبار از جمهوری اسلامی گرفته شود(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند. رائفی پور: مسئله پسر قالیباف را من افشا نکردم / جیبم بسته و دهانم باز است
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند.(ادامه)
سفیر یمن در تهران گفت: در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان هر هدفی در تیررسامان باشد می‌زنیم و این بخشی از پاسخ ما به این تجاوز است. هر هدفی در تیررس باشد می‌زنیم
سفیر یمن در تهران گفت: در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان هر هدفی در تیررسامان باشد می‌زنیم و این بخشی از پاسخ ما به این تجاوز است.(ادامه)
رئیس پلیس فتا کشور گفت: تا قبل از احراز هویت فرد، سیم کارت خریداری شده، فعال نشود و این امر باید از سوی اپراتور‌ها و شهروندان رعایت شود. قبل از احراز هویت، سیم کارت خریداری شده نباید فعال شود
رئیس پلیس فتا کشور گفت: تا قبل از احراز هویت فرد، سیم کارت خریداری شده، فعال نشود و این امر باید از سوی اپراتور‌ها و شهروندان رعایت شود.(ادامه)
زن جوان وقتی فهمید همسرش قبل از ازدواج به خواستگاری چند دختر دیگر هم رفته بود، درخواست طلاق داد. طلاق به خاطر خواستگاری‌های قبل از ازدواج
زن جوان وقتی فهمید همسرش قبل از ازدواج به خواستگاری چند دختر دیگر هم رفته بود، درخواست طلاق داد.(ادامه)
منابع رسمی اعلام کرده‌اند که وزیر دفاع ایالات متحده از بیماری مهلک سرطان پروستات رنج می برد. افشای بیماری مرگبار وزیر دفاع آمریکا پس از پنهان کاری
منابع رسمی اعلام کرده‌اند که وزیر دفاع ایالات متحده از بیماری مهلک سرطان پروستات رنج می برد.(ادامه)
اجرای چند عملیات حزب الله علیه اسرائیل در یک روز/ رسانه‌های رژیم صهیونیستی: اطلاعات حزب‌الله از مکان‌های بسیار استراتژیک ما نگران‌کننده است / ارتش حجم خساراتی را که به سیستم اطلاعاتی موجود در پایگاه نیروی هوایی وارد شد، پنهان می‌کند ....(خبر)
(ادامه)
 حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت. روایتی از یک دیدار(يادداشت)
حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت.(ادامه)
روانگردان گل در هاله‌ای از فریب، مستور شده که شنیده شده‌ترین این فریب‌ها، ادعای اعتیادزا نبودن آن است، اما گل، فریبی بالاتر از این هم دارد که تهمینه باهری، مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از آن پرده برداشته است. عوارض مرگبار شادی بعد از گل
روانگردان گل در هاله‌ای از فریب، مستور شده که شنیده شده‌ترین این فریب‌ها، ادعای اعتیادزا نبودن آن است، اما گل، فریبی بالاتر از این هم دارد که تهمینه باهری، مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از آن پرده برداشته است.(ادامه)
یک سال از اغتشاشات ۱۴۰۱ گذشته و سلبریتی‌ها در حال بیان حقایقی هستند که بیش از یک سال آن را پنهان نگه داشته بودند! تهدید هنرمندان توسط چه کسانی صورت ‌گرفت؟
یک سال از اغتشاشات ۱۴۰۱ گذشته و سلبریتی‌ها در حال بیان حقایقی هستند که بیش از یک سال آن را پنهان نگه داشته بودند!(ادامه)
یک تحلیلگر مطرح فلسطینی با تاکید بر اینکه آمریکا جرات پاسخ به عملیات‌های یمن ضد مواضع و کشتی‌های رژیم صهیونیستی را ندارد اعلام کرد اگر جنگ در منطقه گسترش یابد بازنده اصلی این جنگ آمریکا خواهد بود. چرا آمریکا جرات پاسخ به عملیات‌های یمن ضد اسرائیل را ندارد؟
یک تحلیلگر مطرح فلسطینی با تاکید بر اینکه آمریکا جرات پاسخ به عملیات‌های یمن ضد مواضع و کشتی‌های رژیم صهیونیستی را ندارد اعلام کرد اگر جنگ در منطقه گسترش یابد بازنده اصلی این جنگ آمریکا خواهد بود.(ادامه)
مرد جوان که پس از بازگشت به خانه‌اش با دیدن مردی غریبه او را به قتل رسانده بود، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. متهم به قتل: اگر آزاد شوم همسرم را می‌کشم
مرد جوان که پس از بازگشت به خانه‌اش با دیدن مردی غریبه او را به قتل رسانده بود، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.(ادامه)
پروانه معصومی که برای فرار از مصائب زندگی شهری، سال‌ها پیش عزم مهاجرت به یکی از روستا‌های گیلان را کرده بود ششم آذر ۱۴۰۲ دار فانی را وداع گفت. کارنامه هنری پروانه معصومی
پروانه معصومی که برای فرار از مصائب زندگی شهری، سال‌ها پیش عزم مهاجرت به یکی از روستا‌های گیلان را کرده بود ششم آذر ۱۴۰۲ دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران گفت: منطقه به نقطه جوش رسیده و هر لحظه ممکن است به نقطه انفجار برسد. امیرعبداللهیان خطاب به کاخ سفید: اگر به دنبال جنگ نیستید، برای توقف آن تلاش کنید
وزیر امور خارجه ایران گفت: منطقه به نقطه جوش رسیده و هر لحظه ممکن است به نقطه انفجار برسد.(ادامه)
شمال نیوز : افکار عمومی جهان برای زدن سیلی محکمتر نیرو‌های مقاومت به صهیونیست‌ها آماده شده و رژیم صهیونیستی بیش از این نمی‌تواند با مظلومیت نمایی خویش، بر جنایات ۷۵ ساله خویش سرپوش بگذارد . غزه، سرزمین مظلوم به خون نشسته؛ در برابر رژیم حرامزاده و شمرهای زمانه
شمال نیوز : افکار عمومی جهان برای زدن سیلی محکمتر نیرو‌های مقاومت به صهیونیست‌ها آماده شده و رژیم صهیونیستی بیش از این نمی‌تواند با مظلومیت نمایی خویش، بر جنایات ۷۵ ساله خویش سرپوش بگذارد .(ادامه)
شمال نیوز : درصورت تداوم نسل کشی درغزه، موشک‌های فتاح کابوس صهیونیست‌ها و حیفا و تل‌آویو خواهند بود آیا رژیم صهیونیستی می‌داند موشک‌های ایرانی از پیچ تاریخی با سرعت «هایپرسونیک» عبورکردند؟ فراموش نکنید ! تهران تا تل‌آویو فقط ۶ دقیقه !
شمال نیوز : درصورت تداوم نسل کشی درغزه، موشک‌های فتاح کابوس صهیونیست‌ها و حیفا و تل‌آویو خواهند بود آیا رژیم صهیونیستی می‌داند موشک‌های ایرانی از پیچ تاریخی با سرعت «هایپرسونیک» عبورکردند؟(ادامه)
محمد ضیف، فرمانده شاخه نظامی حماس، مردی است که از او به‌عنوان مغز متفکر حماس نام برده می‌شود. مغز متفکر حماس کیست؟/ با محمد ضیف بیشتر آشنا شوید
محمد ضیف، فرمانده شاخه نظامی حماس، مردی است که از او به‌عنوان مغز متفکر حماس نام برده می‌شود.(ادامه)
وقتی دو خواهر در خیابان با یکدیگر درگیر شدند و کارشان به کتک کاری کشید، ماموران پلیس در محل درگیری حاضر شدند اما همین حضور آنها باعث شد اسرار یکی از خواهران که مجرمی سابقه‌دار و تحت تعقیب بود فاش شود. دستگیری زنی که به شکار مردان می رفت
وقتی دو خواهر در خیابان با یکدیگر درگیر شدند و کارشان به کتک کاری کشید، ماموران پلیس در محل درگیری حاضر شدند اما همین حضور آنها باعث شد اسرار یکی از خواهران که مجرمی سابقه‌دار و تحت تعقیب بود فاش شود.(ادامه)
روزنامه تایمزِ اسرائیل در گزارشی نوشت ارتش اسرائیل بیش‌ از حد متکی به سیستم‌های نظارتی و سلاح‌های کنترل از راه دور بود که به‌سرعت توسط پهپادها و تک‌تیراندازهای حماس از کار افتادند. چگونه حماس «دیوار آهنین» اسراییل را شکست ؟
روزنامه تایمزِ اسرائیل در گزارشی نوشت ارتش اسرائیل بیش‌ از حد متکی به سیستم‌های نظارتی و سلاح‌های کنترل از راه دور بود که به‌سرعت توسط پهپادها و تک‌تیراندازهای حماس از کار افتادند.(ادامه)
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد. اسرائیل، خانه عنکبوت و تل آویو، شهر ارواح / مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بار اسرائیل رقم خورد
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد.(ادامه)
قابلیت مقابله با انواع خاص موشک‌های هایپرسونیک را داریم/ سامانه باور ۳۷۳ پاسخگوی تهدیدات فضایی است/ امکانات ویژه‌ای برای مقابله با موشک‌های بالستیک داریم/ با دفاع لیزری بعضی از تهدیدات را ناکام می‌گذاریم ....(خبر)
(ادامه)
با گذشت دو روز از متواری شدن یک جاسوسی نظامی در انگلیس، دستگاه امنیتی این کشور برای جست‌وجوی وی بسیج شده، اما هنوز موفق به شکار او نشده است. نظامی فراری انگلیس کیست؟
با گذشت دو روز از متواری شدن یک جاسوسی نظامی در انگلیس، دستگاه امنیتی این کشور برای جست‌وجوی وی بسیج شده، اما هنوز موفق به شکار او نشده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۳ شهریور
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار وزرای امور خارجه ایران و ترکیه و مشخص شدن پنهان کاری فرانسوی‌ها در شلیک به پرواز مسافربری ایتالیا پرداخته‌اند.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است! می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است!(ادامه)
انسان موجودی چندبعدی است و به‏ لحاظ هویتی دارای لایه‌های مختلف فکری و روانی و معنوی است. دین اسلام که برنامۀ جامع تربیت و رشد انسان است قطعا به این لایه‌های چندگانه نظر دارد. از این منظر اهمیت تربیت عواطف و تمایلات و احساسات بشر (تربیت گرایش‏ها) از تربیت عقلی و فکری او (تربیت بینشی) کم‏تر نیست. پوشش؛ قطعه ای از پازل بزرگ منطق حجاب(يادداشت)
انسان موجودی چندبعدی است و به‏ لحاظ هویتی دارای لایه‌های مختلف فکری و روانی و معنوی است. دین اسلام که برنامۀ جامع تربیت و رشد انسان است قطعا به این لایه‌های چندگانه نظر دارد. از این منظر اهمیت تربیت عواطف و تمایلات و احساسات بشر (تربیت گرایش‏ها) از تربیت عقلی و فکری او (تربیت بینشی) کم‏تر نیست.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 24 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.